środa, 1 lipca 2015

C7P - CCCP

Polski ciągnik artyleryjski C7P tu jako pojazd zdobyczny, wcielony do Armii Czerwonej w ramach odwiecznej przyjaźni polsko-radzieckiej ;)
Model w skali 1:72, producent: Mirage Hobby.

To prawdziwy "upiór z szafy". Zaczęty chyba z 10 lat temu z okazji rzeźbienia obsługi do niego, wylądował na długo w jakimś pudełku. Dokończony (prawie) jakieś półtora roku temu postał sobie niepomalowany na półce, aż wreszcie niedawno dodałem ostatnie detale i pomalowałem go.

Ogólnie trochę się z nim miejscami męczyłem - spasowanie kabiny z kadłubem nie było łatwe...
Z kalkomaniami Mirage'a mam pecha - potraktowałem je Sidoluxem i nie rozleciały się tym razem za to pięknie się "posrebrzyły", mimo że krótko po nałożeniu wszystko było w porządku.

Na koniec złamałem jeszcze jedno lusterko boczne, które uleciało gdzieś w niebyt.


Ogólnie zadowolony jestem średnio, ale przynajmniej "upiór" już nie straszy ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz