wtorek, 16 czerwca 2015

PzKpfw IV Ausf. D Troppenpanzer

PzKpfw IV Ausf. D Troppenpanzer w skali 1:72 produkcji Mirage Hobby. Model ma przedstawiać wóz z 8-ej kompanii 5 Pułku Pancernego 21 Dywizji Pancernej w czerwcu 1941 roku.

Sama miniatura ma sporo błędów, ale oprócz zmienionego mocowania zasobnika z tyłu wieży w zasadzie nic nie poprawiałem. Zresztą modyfikacja np. kształtu kadłuba byłaby dość karkołomna...
Dorzuciłem trochę własnych błędów wykonania np. krzywo wklejone koła jezdne ;)
Dodatkowo podczas naklejania porozlatywały się kalkomanie z numerami na wieży i trzeba je było podmalowywać, co niestety trochę widać.

Ogólnie budowa ślimaczyła się miesiącami i postanowiłem go po prostu skończyć. Wyszło jak wyszło.














4 komentarze:

  1. Świetny. Nie widać żadnych podmalowanek. Kalkomanie od ryzykownych producentów warto pomalować przed namoczeniem matowym lakierem olejnym np Revell, Testors

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem je psiknąć Sidoluxem, ale próba ze zbędną kalkomanią wypadła pozytywnie i sobie to darowałem. Niestety okazało się, że próba nie była miarodajna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zaufania do Sido od czasu kiedy stopił mi błotnik u Cromwella.

    OdpowiedzUsuń